Club de lectura criminal: Estudi en lila
Una adolescent embarassada que ha desaparegut, una marxant d’antiguitats estafada, la Barcelona sense frens dels anys vuitanta i una detectiva mallorquina única, que, per celebrar èxits i relliscades, es compra un pintallavis per a la seva col·lecció.
Amb el ressò de Sherlock Holmes al títol, la primera novel·la protagonitzada per Lònia Guiu, la investigadora pionera creada per Maria-Antònia Oliver, tenyeix del lila reivindicatiu una novel·la negra que és, en primer lloc, literatura de primera qualitat.
Maria Antònia Oliver i Cabrer fou una escriptora mallorquina en llengua catalana. Resident a Barcelona des del 1969, és coneguda per la seva producció novel·lística i de narrativa breu, traduccions al català i castellà, assaig literari, literatura infantil, dramatúrgia i guionatge.
• Gratuït
• Activitat amb inscripció prèvia
• Places: 24 persones
• Sala Noble
Dates:
Del 17/03/2026 al 17/03/2026
Lloc:
Ateneu municipal
Horari: De 19:00 a 20:30
Preu:
0.00 €
Inscripcions exhaurides
Inscriu-te a la llista d'espera